فروشگاه

  • ۰
  • ۰

کولر گازی

​​​​​​

هم اکنون در ایران بهترین وضعیت خود را دارد. تمام هند شمالی در آتش است کولر گازی بانه و حتی سایر مناطق این کشور نیز در حال افزایش است که جیوه در حال افزایش است. خوب ، این دقیقاً زمانی است که سیستم های تهویه مطبوع وارد صحنه می شوند و به آنها کمکی می کنند.

معمولاً اینجا در India Today Tech درباره تلفن های هوشمند و سایر وسایل جالب می نویسیم. اما حدس بزنید که ، جالبترین وسایل همه آنها چیست. این سیستم تهویه هوا است. بنابراین ، این بار در اطراف ما تصمیم گرفتیم تا ببینیم که چگونه AC در هند فروخته می شود و مردم چگونه باید آنها را خریداری کنند. در اینجا پنج نکته برای یادآوری در هنگام خرید AC وجود دارد. این راهنمایی و راهنمای خرید کولر گازی به شما کمک می کند تا بهترین بودجه خود را بدست آورید.

به دنبال بهره وری بهتر انرژی باشید: امتیاز بالاتر را بگیرید ، قبض برق را پایین بیاورید

هیچ راز نیست که یک سیستم تهویه هوا به صورت سنگین به صورتحساب ماهانه برق اضافه می کند. از این رو ، AC که انرژی کمتری مصرف می کند و نیازهای شما را برآورده می کند ، باید نسبت به بقیه ترجیح داده شود.کولر گازی بانه این سؤال پیش می آید که چگونه باید رتبه بهره وری انرژی را پیدا کنید؟ اینجاست که رتبه شروع بازی می شود.

همچنین بخوانید: بهترین تلفن های هوشمند در هند زیر 10،000 روپیه

بیشتر سیستم های تهویه مطبوع دارای رتبه های ستاره ای از ستاره 1 تا 5 ستاره هستند. بنابراین ، اگر ستاره بالاتر است ، میزان مصرف انرژی را کاهش دهید. به عنوان مثال ، یک سیستم تهویه هوا 5 شروع انرژی در مقایسه با یک AC 3 شروع انرژی ، انرژی کمتری مصرف می کند. بنابراین ، این نکته را به خاطر بسپارید که دفعه بعدی که برای خرید یک سیستم تهویه هوا بخرید توصیه می شود.

تبلیغات

اما نکته دیگری که در اینجا وجود دارد باید ذکر شود و آن AC AC است. این AC ها حداقل از لحاظ تئوریک و عمدتاً در زندگی واقعی ، نسبت به AC هایی که از کارخانه خنک کننده معمولی استفاده می کنند ، انرژی کمتری مصرف می کنند. این اثر در برخی موارد می تواند چشمگیر باشد. آنقدر بزرگ است که دفتر بهره وری انرژی (BEE) ، که یک نهاد دولتی است ، AC های اینورتر را جداگانه ارزیابی می کند. به عبارت دیگر ، در بیشتر موارد متوجه خواهید شد که یک اینورتر AC 3 ستاره نسبت به AC های معمولی 5 ستاره ، انرژی کمتری مصرف می کند.

این را به خاطر داشته باشید ، اگرچه AC های اینورتر نیز کولر گازی بانه نسبت به نمونه های معمولی کمی گران تر هستند.

ظرفیت خنک کننده: اندازه اهمیت دارد

این جنبه بسیار مهمی است که باید در نظر بگیرید زیرا یک اشتباه در اینجا و جریان خون شما احساس ناکافی خواهد کرد یا اتاق شما را آنقدر سرد می کند که احساس می کنید در قطب شمال زندگی می کنید. معمولاً برای اتاقی که در حدود 100 تا 120 فوت مربع باشد ، 1 تن AC مناسب است. برای اتاقی در حدود 175 فوت مربع می توانید 1.5 تن AC انتخاب کنید. و به همین ترتیب، و غیره. دریافت AC در اندازه مناسب نیز به شما در صرفه جویی بیشتر در برق کمک می کند زیرا از AC خود بهینه استفاده خواهید کرد

همچنین بخوانید: بهترین تلفن های هوشمند در هند زیر 15،000 روپیه

از ویژگی ها و بازاریابی استفاده نکنید ، اصول اولیه اهمیت بیشتری دارند

در AC ، مهمترین قسمت ها نیز مواردی هستند که شرکت درباره آن صحبت نمی کند. این امر به این دلیل است که به راحتی و به جای قول دادن به افراد با کیفیت ، چیزهایی را براساس برخی از ویژگی های جالب صدا امکان پذیر می سازند که این ممکن است پرهزینه باشد. نکته خوب برای تعیین کیفیت AC این است که از سازندگان AC سؤال کنید که در ACS از چه نوع کویل ها و موادی استفاده می کنند. کویل های مس کمی گران تر هستند اما از نظر کارایی و قابلیت اطمینان در مقایسه با کویل های آلومینیومی به طور قابل توجهی بهتر هستند. به طور مشابه ، از سازنده AC خود در مورد بهره وری از AC هنگامی که در گرمای شدید استفاده می شود و هنگامی که خورشید مستقیماً در حال ضرب و شتم است بپرسید. AC های با کیفیت خوب به روش بهتری با درجه حرارت شدید برخورد می کنند. با این حال ، AC های با کیفیت پایین ، در گرمای شدید عملکرد ضعیفی دارند و همچنین انرژی بیشتری مصرف می کنند.

میزان نویز ، ناحیه ای که AC در آن قرار دارد را در نظر بگیرید

امروزه ، اگر شکاف AC را بدست آورید ، خرید کولر گازی از بانه احتمالاً نویز مشکلی ایجاد نمی کند. اما اگر پنجره‌ی AC دریافت کردید ، ممکن است هنگام خواب ، سر و صدای دستگاه ممکن است شما را مختل کند. حتی با وجود تقسیم AC ، باید سر و صدای آن را بررسی کنید و از فروشنده بخواهید جزئیات دقیق سر و صدای (در dB) را برای هر دو واحد در فضای باز و سرپوشیده بگذارد. AC هایی را که سر و صدای کمتری دارند ترجیح دهید.

به همین ترتیب ، قبل از خرید AC مطمئن باشید که کجا می خواهید آن را قرار دهید.خرید کولر گازی از بانه این به شما کمک می کند تا از مسائل زیبایی شناختی جلوگیری کنید ، به خصوص در هند که AC معمولاً در خانه ها اتفاق می افتد و مراحل نصب آن حتی از مارک های معروف مانند Daikin و LG بسیار دوست داشتنی است. همچنین به شما کمک می کند AC را دریافت کنید که به بهترین وجه نیاز شما را جلب کند.

تبلیغات

همیشه نگران بعد از فروش باشید

AC ها از فناوری نسبتاً پیچیده و مکانیکی در قیمت کولر گازی بانه ای داخل خود برخوردار هستند. این بدان معنی است که آنها حتی اگر خوب کار می کنند نیاز به سرویس دهی دارند و مشکلی در کار نیست. بنابراین همیشه به دنبال یک مارک AC باشید که سابقه اثبات سرویس دهی خوبی را به خصوص در منطقه شما داشته باشد. اگر در مورد سابقه خدمات یک شرکت AC مطمئن نیستید ، از درخواست نمایندگی ها دریغ نکنید. در صورت لزوم با مرکز مراقبت از مشتری مارک AC تماس بگیرید و سوالات خود را انجام دهید. به عبارت دیگر ، فقط AC را خریداری نکنید زیرا آن را دوست دارید. اما به این دلیل که شما آن را دوست دارید و مطمئن هستید که پس از خرید ، خدمات خوبی و با قیمت مناسب ارائه می شود. اگر در مورد کالاهای جانبی ارائه شده توسط یک برند مطمئن نیستید ، AC های آن را خریداری نکنید.

 

 

 

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • ماه بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی