فروشگاه

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید کولر گازی در بندر گناوه
کولر گازی یک وسیله مهم خانگی کولر گازی بندر گناوه است که نه تنها باعث خنک شدن اتاق می شود بلکه هوای تمیز را نیز تأمین می کند. انتخاب AC مناسب برای خانه به اطلاعات اساسی در مورد انواع مختلف AC و ویژگی هایی که ارائه می دهند نیاز دارد. برای اطمینان از اینکه از خرید خود فروشگاه کولر گازی بندر گناوه ( https://lnkd.in/d-HEF94 ) بیشترین بهره را می برید ،کولر گازی بندر گناوه این راهنمای جامع خرید AC را دنبال کنید.

این همه ماجرا نیست ، شما می توانید در شبکه EMI Bajaj Finserv خرید کنید و جدیدترین AC ها را با EMI آسان دریافت کنید.

تهویه مطبوع چرخه معکوس چیست؟

یک کولر گازی با چرخش معکوس می تواند گرم و همچنین خنک باشد - در واقع ، این یکی از ارزان ترین راه ها برای گرم کردن خانه در زمستان است.

در حالت خنک سازی ، یک کولر گازی با سیستم اسپلیت از طریق گاز مبرد موجود در لوله های متصل کننده واحدهای داخلی و خارجی گرما را از هوای داخلی استخراج کرده و به خارج منتقل می کند. واحد بیرونی گرما را آزاد کرده و مبرد خنک شده را به واحد داخلی که چرخه ادامه دارد ، پمپ می کند. در حالت گرمایش ، فرآیند به سادگی معکوس می شود ، تا انرژی گرمایی را از هوای بیرون استخراج کرده و به داخل خانه بفرستد (بله ، حتی در هوای سرد نیز مقداری انرژی گرمایی در هوای خارج وجود دارد).

اگر در تابستان فقط به کولر گازی برای خنک سازی احتیاج دارید (به عنوان مثال ، اگر در منطقه ای با زمستان های معتدل زندگی می کنید یا از قبل سیستم گرمایشی دیگری دارید) ، یک کولر گازی فقط خنک کننده می تواند برای شما مناسب باشد. آنها به طور کلی ارزان تر از مدل های دوره معکوس هستند اما معمولاً همه ویژگی های مشابه را دارند.

دو سیستم عمده تهویه مطبوع مرکزی وجود دارد: واحد بسته بندی شده فروشگاه کولر گازی در بندر گناوه و سیستم تقسیم. یک سیستم تهویه مطبوع بسته بندی شده شامل یک کندانسور ، کمپرسور و اواپراتور در یک کابینت است. این نوع واحدها اغلب شامل کوره گاز طبیعی نیز هستند. از طرف دیگر ، سیستم اسپلیت فقط از یک واحد A / C در فضای باز و یک سیم پیچ داخلی تشکیل شده است - کابینت داخلی واحد معمولاً شامل یک کوره یا قسمت داخلی پمپ گرمایی است. اگر خانه شما از قبل کوره دارد ، اما تهویه مطبوع ندارد ، سیستم تقسیم مقرون به صرفه ترین گزینه شما است.

مطمئناً مزایای هر دو نوع سیستم AC وجود دارد. با این حال ، یک کولر گازی بندر گناوه اسپلیت سیستم به دلایل زیر از لحاظ اقتصادی به شما سود می رساند:

کولرهای گازی اسپلیت با کارایی بیشتری کار می کنند. از آنجایی که شما یکباره کل خانه را گرم می کنید ، نیازی به چندین دستگاه تهویه مطبوع در هر اتاق ندارید که همگی به صورت ثابت کار کنند. کولر گازی اسپلیت می تواند به یک ترموستات متصل شود که در صورت نیاز به درجه حرارت ، سیستم خنک کننده را خاموش و روشن می کند. کولرهای گازی اسپلیت برای کارکرد هزینه کمتری دارند. این مزیت از اولین مزیت ناشی می شود ، اما به طور خاص قابل توجه است زیرا هزینه تهویه مطبوع اسپلیت به عنوان خرید اولیه بیشتر از فروشگاه کولر گازی بندر گناوه یک تهویه مطبوع معمولی از نوع پنجره است. خود این واحد یک کولر گازی دو بخشی است که به همان روشی که یک تهویه مطبوع نوع پنجره نصب می کند نصب نمی شود. شما ممکن است برای یک کولر گازی پنجره ای تا 300 دلار هزینه کنید. یک کولر گازی اسپلیت می تواند 3000 دلار بعد از نصب هزینه داشته باشد. با هزینه های پایین تر یک واحد AC پنجره وسوسه نشوید. یک کولر گازی اسپلیت باعث صرفه جویی بی پایان شما در قبض آب و برق می شود.

کولرهای گازی به بخشی فراگیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. گرما عواقب جدی برای زندگی و سلامتی انسان به همراه دارد که استفاده از تهویه مطبوع را مهم ساخته و از یک سیستم تهویه مطبوع خوب به سرمایه قابل توجهی تبدیل می کند. تهویه مطبوع در بسیاری از فاکتورها از جمله قیمت ، بهره وری انرژی و ظرفیت خنک کننده متفاوت است. با ورود فن آوری های جدید ، مزایای مراقبت های بهداشتی و بهره وری انرژی ، مصرف کنندگان از نیازهای خود آگاهی بیشتری پیدا کرده و مارک ها و محصولات پیشنهادی متنوعی را برای انتخاب دارند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید AC به خاطر داشته باشید. این نکات و راهنمای خرید کولر گازی به شما کمک می کند تا بهترین مورد را در بودجه خود کسب کنید. در زیر اشاره گرهایی است که باید هنگام خرید کولر گازی در خاطر داشته باشید:

اندازه اتاق: اندازه / ظرفیت AC باید مطابق اندازه اتاق شما باشد. مطابق با فضای اتاق خود یک کولر گازی با ظرفیت خنک کننده مناسب انتخاب کنید. اگر بزرگتر باشد ، نمیتواند رطوبت زدایی فروشگاه کولر گازی در بندر گناوه مناسب را فراهم کند ، واحدی با ظرفیت خنک کننده خیلی زیاد در فضای خالی می تواند بیش از حد خاموش و روشن شود و واحد کوچکتر از نظر مصرف انرژی برای شما هزینه بیشتری دارد.

مزایای AC Split

• خنک می شود .

نصب: برای اینکه از واحد تهویه مطبوع بیشترین بهره را ببرید ، نصب صحیح آن مهم است. پنجره AC یک واحد جمع و جور است که برای اتصال به پنجره ها طراحی شده است ، در حالی که یک اسپلیت AC دارای یک واحد کمپرسور در خارج از خانه و یک واحد داخلی در داخل اتاق است که به طور خاص برای جریان بهتر هوا طراحی شده است. مطمئن شوید که واحد توسط متخصصان خبره یا از یک مرکز خدمات مجاز نصب شده باشد و جایی برای نقص نگذارد. پارامتر عملکرد AC به نصب خوب یا بد بستگی دارد.

کنترل نویز: نویز نکته بسیار مهمی است که هنگام خرید AC باید به آن توجه کرد.کولر گازی بندر گناوه هر AC در مشخصات محصول خود دارای سطح عملکرد نویز است. در حالت ایده آل ، سطح سر و صدا باید در حد 50dB باشد. AC با سر و صدای زیاد می تواند خواب شما و همچنین خواب همسایگان را خراب کند.

AC و پنجره ای و اسپلیت دو محبوب ترین نوع AC برای استفاده در منزل هستند. هر دو ویژگی های تقریباً یکسانی دارند اما در قالب های مختلفی ارائه می شوند. با توجه به اندازه و ساختار آنها ، مزایا و معایب ذاتی هر یک از آنها وجود دارد.

کولرهای گازی پنجره ای متداول ترین AC های تک اتاقه هستند. تمام اجزای AC در یک واحد جعبه ای واحد ساخته شده اند. در نتیجه ، نصب AC های پنجره بسیار آسان تر از AC های خرد شده است. آنها معمولاً بر روی آستانه پنجره یا دهانه دیوار نصب می شوند. از طرف دیگر ، اجزای عملکردی در همان جعبه به معنای سر و صدا بودن آنها نسبت به AC های تقسیم شده است. آنها بهترین گزینه برای اتاقهای کوچک هستند و همچنین دارای قیمت مقرون به صرفه هستند.

همانطور که از نامش پیداست ، AC های تقسیم شده دارای دو واحد هستند. واحد داخلی در خانه و دیگری در خارج قرار می گیرد. همانطور که کمپرسور در واحد خارجی قرار می گیرد ، AC های خرد شده در نهایت از AC های پنجره ای ساکت ترند. طراحی اسپلیت نصب AC را دشوار می کند ، زیرا برای راه اندازی کابل ها و لوله هایی که دو واحد را به هم متصل می کنند ، باید دیواره های خود را سوراخ کنید. می توان آنها را در یک اتاق بدون پنجره نصب کرد ، مزیتی که AC های پنجره به شما نمی رسانند. آنها طراحی زیبایی دارند و در طرح های زیبایی موجود هستند که قرار است با بقیه اتاق شما ترکیب شوند. گرچه نسبت به AC پنجره کمی گران هستند.

پس از تصمیم گیری در مورد نوع AC ، باید ظرفیت تهویه مطبوع را تعیین کنید. ظرفیت کولرهای گازی بر حسب تن اندازه گیری می شود. AC های تقسیم شده و پنجره ای با ظرفیت های مختلف از 1 تا 2 تن در دسترس هستند. تناژ AC به وزن آن اشاره نمی کند. این واحدی است که برای تعیین سرعت خنک کردن یک اتاق AC استفاده می شود. به زبان ساده ، یک اتاق بزرگتر به تهویه هوا با تناژ بالاتر احتیاج دارد.

یک روش دقیق برای تعیین ظرفیت دقیق مورد نیاز ، در نظر فروشگاه کولر گازی در بندر گناوه گرفتن چیزی به نام BTU (واحد حرارتی انگلیس) است. BTU واحد استاندارد اندازه گیری است که برای طبقه بندی کولر گازی استفاده می شود. BTU بالاتر ، خنک کننده کولر بهتر است. یک تن واحد 12000 BTU است. طبق استانداردهای بین المللی گفته می شود که شما به هر فوت مربع حدود 20 BTU نیاز دارید. تعداد نیز بسته به دمای محیط اتاق و سایر عوامل می تواند تغییر کند.

جدول ارائه شده در زیر به شما کمک می کند فروشگاه کولر گازی بندر گناوه تا تناژ مناسب را بر اساس اندازه اتاق و بودجه مورد نیاز برای نوع ترجیح داده شده از AC تعیین کنید. لطفاً توجه داشته باشید که دامنه قیمت فقط برآورد شده است.

نوع مناسب AC را برای نیازهای خود انتخاب کنید

بسته به نیاز ، چیدمان خانه و بودجه شما می توانید در مورد چگونگی انتخاب کولر گازی بندر گناوه برای خانه پاسخ دهید. به طور معمول ، شما می توانید از سه نوع AC پنجره ، AC تقسیم شده و AC قابل حمل انتخاب کنید. همانطور که از نام آن پیداست ، یک پنجره AC به عنوان یک واحد واحد بر روی پنجره نصب می شود. اسپلیت AC دارای دو واحد است ، واحد نصب شده در خارج از خانه شما شامل کمپرسور و کندانسور است ، در حالی که واحد نصب شده در داخل ، بر روی یک دیوار ، دمنده است. AC قابل حمل در مکان خاصی نصب نشده است و می توانید آن را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کنید. اگر در آپارتمانهای اجاره ای زندگی می کنید این مورد برای شما مفید است.

به دنبال بهره وری انرژی باشید

خرید یک برق متناوب کم مصرف در دنیای امروز که تعرفه های برق به سرعت تراز جیوه در حال افزایش است ، اهمیت بیشتری پیدا کرده است! BEE (دفتر بهره وری انرژی) برای کمک به شما در شناسایی میزان خوب بودن یک دستگاه در مورد کارایی انرژی ، رتبه بندی استاندارد بهره وری انرژی را به صورت ستاره ارائه می دهد. امتیاز 5 ستاره بهترین است و به این معنی است که AC به شما صرفه جویی عظیمی در قبض برق شما ارائه می دهد. بنابراین ، انتخاب یک AC که حداقل 3 ستاره دارد ، اگر 5 نباشد ، یک نقطه را قرار دهید.
سایر ویژگی های مهم تهویه مطبوع را باید در نظر گرفت:

1. فیلتر ضد باکتری: باکتری ها ، گرده ها ، گرد و غبار و مواد آلرژی زا را از هوا خارج می کند تا یک محیط سالم ایجاد کند
2. فیلتر گرد و غبار: ذرات گرد و غبار و ریزگردها را به حداقل می رساند
3. رطوبت ساز: به رطوبت اضافی هوا هنگام باران کمک می کند ، از رطوبت شدن اتاق جلوگیری می کند و رشد قارچ و باکتری را مهار می کند.
4. بخاری: در طول زمستان ها دما را به سطح مطلوبی می رساند و نیاز به خرید یک واحد بخاری جداگانه را از بین می برد
5. تمیز کردن خودکار: به طور خودکار قالب و رسوبات باکتری ها را در داخل دمنده از بین می برد.

نحوه انجام یک محاسبه مناسب
برخی از نصب کنندگان و ماشین حساب های آنلاین فقط یک تحلیل ساده ارائه کولر گازی بندر گناوه می دهند و ممکن است تمایل داشته باشند ظرفیت بزرگتری را از آنچه شما واقعا نیاز دارید پیشنهاد دهند.

اما متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. به عنوان مثال ، یک اتاق عایق بندی شده با پنجره های رو به جنوب در انتهای پایین محدوده ظرفیت قرار دارد ، در حالی که یک اتاق عایق بندی نشده با پنجره های رو به غرب ، به سمت بالا قرار دارد.

به همین ترتیب ، اتاقی در پرت احتمالاً به یک تهویه مطبوع قدرتمندتر در مقایسه با یک اتاق در سیدنی یکسان نیاز دارد.

یک محاسبه مناسب تمام جزئیات اتاق را در نظر می گیرد:

اندازه اتاق: طول ، عرض و ارتفاع.
نوع اتاق: اتاق نشیمن ، اتاق نشیمن و آشپزخانه اوپن ، اتاق خواب و ...
اندازه و جهت پنجره ها و درهای شیشه ای. یک پنجره بزرگ رو به شمال یا غرب می تواند گرمای زیادی را در تابستان وارد کند.
سایه و پرده روی پنجره ها.
عایق کف ، سقف و دیوارها.
آب و هوای محلی.

  • ۹۹/۰۹/۰۵
  • ماه بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی