فروشگاه

  • ۰
  • ۰

خرید چراغ قوه پلیس سایز کوچک

چراغ قوه پلیس از سری تجهیزات ارتش آمریکا می باشد که توسط سربازان مورد استفاده قرار می گیرد.چراغ قوه با مارک پلیس از برترین و بهترین محصولات در نوع خود هستند.چراغ قوه پلیس بیشترین کارایی و نورردهی را با مصرف بسیار بسیار اندک باطری ارایه می دهد.این چراغ قوه دارای حالت زوم می باشد و می توانید در حالات مختلف گستره نور چراغ قوه را پهن و یا متمرکز کنید.این وسیله در کوهنوردی بسیار کارآمد می باشد.

چراغ قوه پلیس

چراغ قوه پلیس

قیمت : ۱۸۰۰۰ تومان

چراغ قوه ی زوم دار پلیس جیبی یک چراغ قوه ی کامل و تمام عیار هست چرا که هر انتظاری از چراغ قوه دارید برای شما فراهم خواهد ساخت. LED این چراغ قوه قوی ساخت شرکت CREE آمریکا می باشد. این چراغ قوه برد (پرتاب نور) بیش از ۳۰۰ متر و قابلیت زوم تا ۱۰۰۰ برابر را دارا می باشد. جنس بدنه این چراغ قوه آلیاژ آلومینیوم مقاوم بوده و با ۳ باطری نیم قلمی کار می کند و همچنین این محصول با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکانی مناسب می باشد. چراغ قوه ی زوم دار پلیس فوق العاده کم مصرف بوده و دارای سه حالت پر نور ، نور ملایم و چشمک زن یا حالت خطر می باشد.
  • ۹۴/۰۸/۲۱
  • ماه بانو

خرید چراغ قوه پلیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی